اجاره سالن

اجاره سالن

اجاره سالن

اجاره سالن

  • ۰
  • ۰

۱- سالن دارای مکان مناسبی باشد

مکان سالنی که می خواهید انتخاب کنید بسیار اهمیت دارد. شما باید ابتدا در شهر به مکان هایی بروید که تالارها دارای پراکندگی مناسب باشند. این سالن باید برای تمامی مهمان های شما در دسترس باشد تا مهمان های شما به راحتی بتوانند به آن تشریف بیاورند.

۲- ظرفیت سالن پذیرایی

موضوع دومی که اهمیت پیدا می کند، ظرفیت سالن می باشد. وسعت و بزرگی سالن بسیار با اهمیت است. شما باید بدانید برای چند نفر مهمان می خواهید تالار رزرو کنید تا بر اساس آن بتوانید یک انتخاب مناسب داشته باشید. اگر مهمان هایتان کم است یک سالن کوچک کافیست و اگر مهمان هایتان زیاد هستند باید دنبال یک سالن بزرگ باشید. حتما متناسب با تعداد مهمان های خود سالن انتخاب کنبد.

۳- ارتفاع تالار پذیرایی

سعی کنید سالنی انتخاب کنید که ارتفاع سقف آن بلند باشد. زیرا سقف کوتاه باعث خستگی و گرفتگی فضا می شود و مهمان ها به سرعت خسته می شوند. حتی برای فیلم برداری هم ممکن است دچار مشکل شوید.

۴- پارکینگ اختصاصی تالار

مسئله ی پارکینگ دارای اهمیت بسیار زیادی می باشد. شما فکر کنید که تمامی مهمان های شما با لباس های بسیار تمیز، باید زمان طولانی را به دنبال یک مکان مناسب برای پارک خودروی خود کنند و این باعث اذیت و آزار آنها می شود. تازه اگر مکانی را برای پارک پیدا کنند، دائما نگران سلامتی اتومبیل خود هستند. بهترین تالار اگر پارکینگ نداشته باشد، اصلا به درد نمی خورد. 

۵- جنس میز و صندلی و روکش آنها

یکی دیگر از چیزهایی که باید به آن توجه ویژه بکنید، نوع و جنس صندلی های سالن عروسی می باشد. یادتان باشد که مهمان های شما می خواهند ساعت های طولانی بر روی آن بنشینند و از مراسم شما لذت ببرند. پس اگر صندلی ها جنس مناسبی نداشته باشند، کار بسیار سختی برای آنها درست کرده اید. همچنین از مدل روکش صندلی های سالن پذیرایی، بسیار لذت ببرید چون اگر آنها را دوست نداشته باشید، مطمئنا تا آخر مراسم از خودتان ناراحت می شوید.

برای اجاره بهترین سالن ها طبق سلیقه شما به لینک اجاره سالن مراجعه کنید

  • ۹۷/۰۸/۲۰
  • yhs sa

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی