اجاره سالن

اجاره سالن

اجاره سالن

اجاره سالن

  • ۰
  • ۰

سالن همایشهای برج میلاد

نیاز روزافزون به داشتن مجموعه ای که توانایی برگزاری اجلاس های رسمی و بین المللی را در زمینه های سیاسی ، هنری و فرهنگی داشته و نیز از لحاظ تکنولوژی ، امکانات و تجهیزات ، مطابق با استانداردهای روز جهانی باشد ، در مرکز کشور انگیزه اصلی ساخت پروژه مرکز بین المللی جشنواره ها و همایشهای تهران یا سالن همایش های برج میلاد شد. پروژه مرکز بین المللی جشنواره ها و همایش های تهران با مساحتی بالغ بر 56000 مترمربع واقع در قلب پایتخت و ایجاد مکان های مناسب با فضای استاندارد برای برگزاری مطلوب سمینارها و همایش های مختلف و تمرکز بر جایگاه معماری نوین در این مجموعه عظیم ، از اهمیت ویژه ای برخوردار است ؛ به گونه ای که امروز سیستم اکوستیک و کیفیت فنی و تجهیرات تصویری و صوتی موجود در آن ، در ایران بی نظیر بوده و همرده با کشورهای پیشرفته ای همچون آلمان ، انگلیس و آمریکا است .

نتیجه تصویری برای معرفی مرکز همایش برج میلاد

آدرس: تهران، بزرگراه همت، مجموعه برج میلاد

کارفرما : شرکت یادمان سازه
رسته کاری پروژه: Civil Mechanical/ HVAC/ Piping Electrical.
ویژگی های خاص پروژه: مرکز همایش های برج میلاد در 9 طبقه و زیربنایی حدود 50 هزار مترمربع ساخته شده است. ظرفیت نهایی سالن اصلی (سالن کنسرت برج میلاد) 2098 صندلی است که 1414 عدد از صندلی ها در همکف ، و باقی آن در بالکن سالن قراردارد.

شکل نهایی مرکز همایش های برج میلاد مکعب مربع با ابعاد قاعده 80 در 80 و نمای آن از بتن پیش ساخته و شیشه سبز رنگ تشکیل شده است. علاوه بر سالن اصلی ، مجموعه دارای 6 سالن 60نفره ، 2سالن 80نفره ، 4 سالن میتینگ ، 3طبقه پارکینگ با ظرفیت 206 محل پارک خودرو، آشپزخانه با قابلیت سرو 5هزار غذا در ساعت ، اتاقهایی برای رختکن ، گریم و تمرین ساز و همچنین یک استودیو و اتاق نودال که قابلیت پخش برنامه زنده را دارند ، از جمله ویژگی های این مجموعه است. در آخرین طبقه تأسیسات سالن ، شامل ، هواسازهای بسیار قوی و سایر تجهیزات فنی تعبیه شده است. سالن اصلی آمفی تئاتر این مجموعه جزو پیشرفته ترین سالن های آمفی تئاتر بوده و از امکانات منحصر به فردی در زمینه سیستم های تهویه هوا ، صوتی و تصویری بهره مند می باشد طوری که سیستم های صوتی و تصویری سالن جزو پیشرفته ترین سیستم های سال 2009 است.

جهت اجاره سالن برای همایش،مجالس و مراسم های مختلف
و ثبت آگهی رایگان به سایت شهر 24 مراجعه کنید.

  • ۹۹/۱۱/۱۹
  • yhs sa

نظرات (۱)

تبریک میگم وب جذاب و مفید دارید مطالبتون عالیه
 
راستی می تونید با پکیج های افزایش رتبه سایت خود را بصورت قانونی و طبیعی ارتقا دهید .
همین امروز با شیک رنک شروع کنید و وارد 10ردیف آغازین گوگل شوید .
 
 
 
 
 
 
شیک رنک دارای نماد اعتماد الکترونیک و لوگوی دیجیتال

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی