اجاره سالن

اجاره سالن

اجاره سالن

اجاره سالن

۱ مطلب در آبان ۱۳۹۸ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

https://www.alaedin.travel/Files/Salons/tehran/azadi-hotel/zarin/Alaedin-Travel-Agency-Parsian-Azadi-Hotel-Zarin-Hall-9.jpg

https://www.alaedin.travel/Files/Salons/tehran/azadi-hotel/zarin/Alaedin-Travel-Agency-Parsian-Azadi-Hotel-Zarin-Hall-4.jpg

 

 

قیمت اجاره سالن برای یک روز از 7 صبح تا 23
قیمت اجاره سالن برای نیم روز از 7 تا 15 یا 15 تا 23
رزرو
125,000,000ریال
100,000,000ریال
 
جهت اطلاع و آگاهی از تخفیف اجاره سالن ها از 1 تا 100% تخفیف در اجاره با ما به شماره 02174495 بخش تشریفات تماس حاصل نمائید.

 

ظرفیت
با طرح
میهمانی با
میز کامل
سالن با طرح میهمانی با میز کامل
ظرفیت
با طرح
میهمانی
رو به سن
سالن با طرح میهمانی رو به سن
ظرفیت
با طرح
تئاتر و
سینمایی
سالن با طرح تئاتر و سینمایی
ظرفیت
با طرح
کلاس درسی
سالن با طرح کلاس درسی
ظرفیت
با طرح
U شکل
سالن با طرح U شکل
ظرفیت
با طرح
میز و
جلسه
سالن با طرح میز جلسه
ظرفیت
با طرح
کوکتل پارتی
سالن با طرح کوکتل پارتی
مساحت
سالن
ارتفاع
سالن
طبقه
قرار گیری
سالن
رزرو
350 210 500 350 70 75 500 600 8 اول  

 

نام منو نوع پذیرایی قیمت پایه
میان وعده 1 چای،نسکافه،انواع شیرینی خشک و تر،انواع آبمبوه غیرطبیعی،آب معدنی
436,000
ریال
میان وعده 2 چای،نسکافه،انواع شیرینی خشک و تر،انواع آبمبوه غیرطبیعی،آب معدنی، میوه تازه فصل
654,000
ریال

 

وضعیت چینش صندلی در سالن زرین هتل پارسیان آزادی تهران : اختیاری
ظرفیت حداکثری سالن زرین هتل پارسیان آزادی تهران : 500 نفر
ظرفیت پارکینگ سالن زرین هتل پارسیان آزادی تهران : 220 اتومبیل
نوع محل سالن زرین هتل پارسیان آزادی تهران : سالن های هتل
آخرین سال ساخت یا بازسازی سالن زرین هتل پارسیان آزادی تهران : 1390
آدرس سالن زرین هتل پارسیان آزادی تهران : تهران- تقاطع بزرگراه چمران و یادگار امام- هتل پارسیان آزادی تهران

 

 

پرده نمایش ثابت ویدئو پروژکتور
تلوزیون LED
اتاق VIP
سالن غذاخوری مجزا
امکان برگزاری نمایشگاه در سالن
اینترنت وای فای
سالن جانبی
مکان برگزاری نمایشگاه در جنب سالن
اتاق فرمان
نور پردازی ثابت
امکان سرو غذا و میان وعده
اتاق عقد

 

عروسی
مجلس ترحیم
همایش و سمینار
کنسرت
جشن تولد
کارگاه آموزشی
ضیافت شام
میتینگ و جلسه
نمایشگاه
ضیافت ناهار
سالگرد ازدواج
جشن نامزدی
میهمانی سفارت ها
جشن های سالگرد
میهمانی شرکت ها
مراسم حراج
معرفی محصولات شرکت ها
افطاری
ولیمه

 

گل آرایی
میکروفون بیسیم
فیلیپ چارت
ال ای دی
میز رجیستر
تخته وایت برد
استند تابلو راهنما
مترجم همزمان

 

اجاره سالن زرین هتل پارسیان آزادی تهران از شرکت عمده فروش خدمات گردشگری علاءالدین تراول به شما این امکان را می‌دهد که همه خدمات مورد نیاز یک همایش، سمینار، مراسم، میهمانی، عروسی و غیره را که در سالن زرین هتل آزادی تهران برگزار می‌شود را در خدمت خود بگیرید. برگزاری مراسم خود را به علاءالدین تراول بسپارید تا به بهترین نحو و با بهترین قیمت برگزار شود، همه خواسته‌های شما در مراحل هماهنگی اجاره سالن زرین هتل آزادی تهران انجام شده و شما با دریافت صورتحساب رسمی مورد تائید مالیات و با تمام جزئیات، صورتحساب خود را پرداخت خواهید نمود. سالن زرین هتل آزادی تهران با متراژ 600 متر و ارتفاع ٨ متری این امکان را می‌دهد که شما به بهترین نحو دکور آرایی مراسم داشته باشید. وارد سالن زرین که می‌شویم، لوستری زیبا و باشکوه به مساحت 4 متر مربع با کریستال‌های درخشان و زرین خودنمایی می‌کند که باعث می‌شود حس مجلل بودن به مراسمتان القا خواهد کرد. چیدمان سالن به درخواست شما انجام می‌شود و صندلی‌ها فیکس نیست، البته ظرفیت چیدمان در مراسم مختلف، متفاوت است برای مراسم عروسی در چیدمان میهمانی با میز کامل و راحت تا ٢٥٠ نفر میهمان و با صندلی‌های رو به سن تا ٢1٠ میهمان می‌توانید در سالن زرین هتل آزادی تهران داشته باشید؛ اما چنانچه همایش یا سمینار داشته باشید تا 350 نفر به صورت میز کامل نیز ظرفیت خواهیم داشت چراکه در مراسم عروسی بوفه غذا در داخل سالن قرار می‌گیرد و حدود 100 نفر از ظرفیت سالن کاسته می‌شود. در حالت تئاتر می‌توانیم برای شما تا 500 صندلی داشته باشیم؛ و اما با چینش u شکل حدود 70 صندلی و در کلاس درس سالن زرین هتل آزادی تهران می‌توانیم تا ٣٥٠ نفر صندلی داشته باشیم. در طراحی میز جلسه تا 75 نفر خواهیم داشت. در چیدمان U و میز جلسه در صورت گذاشتن ردیف صندلی‌های اضافی در طول میز امکان افزایش ظرفیت نیز وجود دارد که بنا به درخواست شما آماده خواهد شد. سالن زرین هتل آزادی تهران در بازسازی مجدد در سال 1390 افتتاح شده است. از امکانات سالن زرین هتل آزادی تهران می‌توان به پرده نمایش ویدئو پروژکتور، تلویزیون ال ای دی، اینترنت وای فای، سالن جانبی و اتاق وی آی پی اشاره کرد. همچنین در این سالن سرویس بهداشتی، اتاق عقد و اتاق پرو نیز برای انواع مراسم شما وجود دارد و از لحاظ فضای سالنی مشکلی نخواهید داشت. از دیگر امکانات سالن می‌توان به سن متحرک آن اشاره کرد که با توجه به درخواست شما در محل مورد نظر در سالن قرار خواهد گرفت. جالب است بدانید سالن زرین تنها سالن هشت ضلعی بدون ستون با مساحت 600 مترمربع در تهران است و در آن میهمانان دید مناسبی به یکدیگر و به سن خواهند داشت.
این سالن برای مراسمی همچون میهمانی سفارت‌ها، میهمانی شرکت‌ها، جشن سالگرد، معرفی محصولات شرکت‌ها، همایش و سمینار، کارگاه آموزشی، کنسرت، عروسی، ضیافت ناهار و شام، مجلس ترحیم و ... گزینه مناسبی است و شرایط خوبی دارد.
شما می‌توانید درخواست اجاره سالن زرین هتل آزادی تهران را در سایت علاءالدین تراول تکمیل نمایید تا کارشناسان ما در اولین فرصت با شما تماس بگیرند و هماهنگی‌های لازم را انجام دهند و یا با تلفن ٥ رقمی ٠٢١٧٤٤٩٥ تماس و با بخش تشریفات ما ارتباط برقرار نمایید، به شما ضمانت می‌دهیم بهترین نرخ را برای شما در اجاره سالن و برگزاری همایش و سمینار و میهمانی و خدمات جانبی ارائه خواهیم کرد چرا که در علاءالدین تراول همه خدمات گردشگری از رزرو هتل داخلی و خارجی، تور داخلی و خارجی، پروازهای داخلی و خارجی، رزرو مترجم و راهنما، ترانسفر فرودگاهی و گشت شهری تا گل‌آرایی و دکور آرایی و مجوز اماکن برای برگزاری مراسم انجام می‌شود.
 
 
برای ثبت آگهی رایگان به سایت شهر 24 مراجعه کنید.
 
  • yhs sa