اجاره سالن

اجاره سالن

اجاره سالن

اجاره سالن

  • ۰
  • ۰

سفارش طرح توجیهی

طرح توجیهی چیست؟

طرح توجیهی در اصل یک نقشه‌ی راه و یک راهنما است که به ما کمک می‌کند تا تمامِ هزینه‌ها و تجهیزاتی که برای ساختن کسب و کارمان نیاز داریم را از قبلِ شروع کردن کار بدانیم. هزینه‌های قبل از شروعِ کار، نرخ بازگشت سرمایه، تجهیزات مورد نیاز برای شروعِ کار، زمین، سودآوری و درآمدزایی خالص و … تنها بخشی از مواردی هستند که طرح توجیهی در اختیارمان قرار میدهد.

 

راهنمای سفارش طرح توجیهی
برای سفارش طرح توجیهی ابتدا باید هدفتان از شروع کسب و کار را بدانید و بدانید که طرح توجیهی صنعتی می‌خواهید یا کشاورزی و دامپروری؟ آیا کسب و کار شما می‌خواهید زودبازده باشد و با نرخ بازگشت سرمایه‌ی سریع باشد یا اینکه به دنبال یک سرمایه‌گذاری طولانی مدت می‌گردید. تنها کافی‌ است سوالات بالا را جواب دهید تا بتوانید طرح امکان سنجی مورد نظرتان را با تنها یک کلیک تهیه نمایید.

 

دسته بندی های طرح توجیهی سفارشی
طرح‌های توجیهی تیمِ ما شامل موارد زیر هستند؛

 

طرح توجیهی خدماتی و بازرگانی
طرح‌های خدماتی و بازرگانی توسط متخصصِ تیم ما طراحی می‎گردد و در بخش‌هایی نظیر راه‌اندازی فروشگاه، بازار و بازارچه‌ها، تجارت در زمینه‌ی صادرات و واردات و … می‌باشند.

طرح توجیهی صنعتی
طرح‌ توجیهی صنعتی، طرحی است که برای طرح‌های صنعتی همانند، صنایع غذایی، فلزی، پلاستیک، کانی و معدنی، شیمیایی و … نگارش می‌شود و مختص افرادی است که به سرمایه گذاری و ساختِ کسب و کار متناسب با این کارها نیاز دارند.

طرح‌های توجیهی دامپروری
پرورش بوقلمون، پرورش شترمرغ، پرورش بز سانن، گوسفند و … از طرح‌های توجیهی دامپروری تیمِ ما هستند. همچنین طرح‌های پرروش آبزیان، طیور و پرندگان نیز برای شما طراحی شده‌اند که می‌توانید از این طرح‌ها بهره ببرید و با داشتنِ یک طرح توجیهی اختصاصی و مناسب سرمایه گذاری مطمئن و خاطرجمعی برای خودتان بسازید و برندینگِ شخصی خود را تاسیس نمایید.

طرح‌های توجیهی کشاورزی
طرح توجیهی زعفران، باغبانی، زراعت، گلخانه هیدروپونیک، درخت پالونیا، پرورش قارچ، گل محمدی، گل نسترن و … از طرح‌های اختصاصی ما هستند که در قسمتِ کشاورزی قرار می‌گیرند.

طرح‌های توجیهی ارز‌ دیجیتال
طرح‌ استخراجِ ارز دیجیتال بیت کوین، طرح توجیهی ارز اتریوم از طرح‌هایی هستند که تیم ما آن‌ها را برای شما طراحی نمودند.

طرح‌های توجیهی گردشگری
طرح‌های توجیهی گردشگری از طرح‌هایی است که مناسب کسانی طراحی شده‌ است که به دنبال سرمایه گذاری بر روی بخش‌های توریستی همانند ساختِ هتل، رستوران، کافه، واحدهای تجاری و مسکونی‌-‌ اداری، اقامتگاه‌ بوم‌گردی و دفاتر مسافرتی است.

  • ۰۰/۰۱/۲۴
  • yhs sa

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی