اجاره سالن

اجاره سالن

اجاره سالن

اجاره سالن

۲ مطلب در بهمن ۱۳۹۸ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

https://www.alaedin.travel/Files/Salons/tehran/laleh-hotel/sonbol/Alaedin-Travel-Agency-Laleh-Hotel-Tehran-Sonbol-Hall-1.jpg

قیمت اجاره سالن برای یک روز از 7 صبح تا 23
قیمت اجاره سالن برای نیم روز از 7 تا 15 یا 15 تا 23
رزرو
50,000,000ریال
25,000,000ریال
 
جهت اطلاع و آگاهی از تخفیف اجاره سالن ها از 1 تا 100% تخفیف در اجاره با ما به شماره 02174495 بخش تشریفات تماس حاصل نمائید.

 

ظرفیت
با طرح
میهمانی با
میز کامل
سالن با طرح میهمانی با میز کامل
ظرفیت
با طرح
میهمانی
رو به سن
سالن با طرح میهمانی رو به سن
ظرفیت
با طرح
تئاتر و
سینمایی
سالن با طرح تئاتر و سینمایی
ظرفیت
با طرح
کلاس درسی
سالن با طرح کلاس درسی
ظرفیت
با طرح
U شکل
سالن با طرح U شکل
ظرفیت
با طرح
میز و
جلسه
سالن با طرح میز جلسه
ظرفیت
با طرح
کوکتل پارتی
سالن با طرح کوکتل پارتی
مساحت
سالن
ارتفاع
سالن
طبقه
قرار گیری
سالن
رزرو
---- ---- 30 20 25 25 60 50 3 همکف  

 

نام منو نوع پذیرایی قیمت پایه
منوی برک 1 کیک کشمشی-چای-نسکافه-آبمیوه-آب معدنی
434,000
ریال
منوی برک 2 کیک کشمشی-چای-نسکافه-آبمیوه-آب معدنی-میوه فصل
520,800
ریال

 

وضعیت چینش صندلی در سالن سنبل هتل لاله تهران : اختیاری
ظرفیت حداکثری سالن سنبل هتل لاله تهران : 60 نفر
ظرفیت پارکینگ سالن سنبل هتل لاله تهران : 150 اتومبیل
نوع محل سالن سنبل هتل لاله تهران : سالن های هتل
آخرین سال ساخت یا بازسازی سالن سنبل هتل لاله تهران : 1340
آدرس سالن سنبل هتل لاله تهران : تهران- خیابان فاطمی- ابتدای خیابان حجاب- هتل لاله تهران

 

 

سالن غذاخوری مجزا
اینترنت وای فای

 

میتینگ و جلسه

 

گل آرایی
میکروفون بیسیم
میز رجیستر
تخته وایت برد
استند تابلو راهنما

 

هتل لاله تهران به عنوان یکی از هتل‌های پنج ستاره تهران و هتلی بین‌المللی به ارائه خدمات اقامتی و پذیرایی با کیفیت بالا می‌پردازد. این هتل با 3 سالن، یکی از بهترین گزینه‌ها برای برگزاری همایش‌ها، ضیافت‌ها و نشست‌های رسمی و کاری شماست. سالن سنبل یکی از محبوبترین سالن های تهران به شمار می‌رود که برای هرچه بهتر برگزارکردن مراسم شما، در سال 1395 مورد بازسازی قرار گرفته است. این سالن با متراژ 50 متر، در چیدمان U شکل و میز جلسه و همچنین چیدمان ضیافتی، ظرفیتی حداقل 10 و حداکثر 25 نفری دارد، با رزرو سالن سنبل هتل لاله تهران به چیدمان کلاس درس می‌توانید 20 نفر را پذیرا باشید. همچنین در هنگام رزرو آن می‌توانید درخواست گل‌آرایی، پرده نمایش، ویدئو پروژکتور، ویدئو پروژکشن، سیستم صوتی و میکروفون بی‌سیم و کنفرانسی بدهید. اگر این سالن که مناسب برای برگزاری میتینگ، نشست، جلسه و همچنین مراسم عقد است را انتخاب کنید، می‌توانید در سالنی مجزا، مدعوین را میهمان یک وعده غذایی کنید. اگر رزرو سالن های خود را به تیم حرفه‌ای علاءالدین تراول بسپارید، نیازی نیست دغدغه پیدا کردن یک سالن مناسب را داشته باشید یا نگران هزینه باشید، همچنین بدون اینکه زمان زیادی برای یافتن مناسبترین سالن کنید، ما برایتان بهترین سالن ها را در هر شهر معرفی می‌کنیم، برایتان تجهیزات مدرن سالن از جمله سیستم های صوتی – تصویری خوب تدارک می‌بینیم، با مجری، گروه موسیقی و مترجم هماهنگی انجام می‌دهیم  و دکوراسیون و چیدمان سالن را با توجه به سلیقه شما تغییر می‌دهیم. با انتخاب ما نگران وعده‌های غذایی میهمانان خود نباشید، ما می‌توانیم برایتان انواع فینگرفود، غذا و نوشیدنی را فراهم کنیم، همچنین شما می‌توانید ترانسفر و خدمات اقامتی میهمانان خود را نیز به ما بسپارید. خدمات ویزا، تور ایرانگردی و جهانگردی، گشت شهری و بلیط هواپیما و قطار نیز از دیگر تخصص‌های ماست.
 

برای ثبت آگهی رایگان به سایت شهر 24 مراجعه کنید.

 

  • yhs sa
  • ۰
  • ۰
قیمت اجاره سالن برای یک روز از 7 صبح تا 23
قیمت اجاره سالن برای نیم روز از 7 تا 15 یا 15 تا 23
رزرو
70,000,000ریال
50,000,000ریال
 
جهت اطلاع و آگاهی از تخفیف اجاره سالن ها از 1 تا 100% تخفیف در اجاره با ما به شماره 02174495 بخش تشریفات تماس حاصل نمائید.

 

ظرفیت
با طرح
میهمانی با
میز کامل
سالن با طرح میهمانی با میز کامل
ظرفیت
با طرح
میهمانی
رو به سن
سالن با طرح میهمانی رو به سن
ظرفیت
با طرح
تئاتر و
سینمایی
سالن با طرح تئاتر و سینمایی
ظرفیت
با طرح
کلاس درسی
سالن با طرح کلاس درسی
ظرفیت
با طرح
U شکل
سالن با طرح U شکل
ظرفیت
با طرح
میز و
جلسه
سالن با طرح میز جلسه
ظرفیت
با طرح
کوکتل پارتی
سالن با طرح کوکتل پارتی
مساحت
سالن
ارتفاع
سالن
طبقه
قرار گیری
سالن
رزرو
400 300 600 300 60 60 500 700 5 همکف  

 

نام منو نوع پذیرایی قیمت پایه
منوی برک 1 کیک کشمشی-چای-نسکافه-آبمیوه-آب معدنی
434,000
ریال
منوی برک 2 کیک کشمشی-چای-نسکافه-آبمیوه-آب معدنی-میوه فصل
520,800
ریال

 

وضعیت چینش صندلی در سالن گلزار هتل لاله تهران : اختیاری
ظرفیت حداکثری سالن گلزار هتل لاله تهران : 600 نفر
ظرفیت پارکینگ سالن گلزار هتل لاله تهران : 150 اتومبیل
نوع محل سالن گلزار هتل لاله تهران : سالن های هتل
آخرین سال ساخت یا بازسازی سالن گلزار هتل لاله تهران : 1340
آدرس سالن گلزار هتل لاله تهران : تهران- خیابان فاطمی- ابتدای خیابان حجاب- هتل لاله تهران

 

 

پرده نمایش ثابت ویدئو پروژکتور
امکان برگزاری نمایشگاه در سالن
اینترنت وای فای
سالن جانبی
مکان برگزاری نمایشگاه در جنب سالن
اتاق فرمان

 

عروسی
مجلس ترحیم
همایش و سمینار
کنسرت
جشن تولد
کارگاه آموزشی
ضیافت شام
میتینگ و جلسه
نمایشگاه

 

گل آرایی
میکروفون بیسیم
ال ای دی
میز رجیستر
تخته وایت برد
استند تابلو راهنما

 

سالن گلزار در هتل لاله تهران با ظرفیت‌های متنوع می‌تواند گزینه مناسبی برای برگزاری مراسم متنوع شما باشد. با توجه به موقعیت قرار گیری هتل لاله تهران و دسترسی آن به شاهراه‌های اصلی شهر و مراکز اداری، تفریحی، دانشگاهی و درمانی، سالن گلزار انتخاب بسیاری از برگزار کنندگان همایش و دیگر مراسم است. برای یک میهمانی با تعداد بین 200 تا 380 نفر می‌توانید این سالن را انتخاب کنید. در چیدمان سینمایی سالن گلزار بین 100 تا 500 میهمان، در چیدمان کلاسی بین 80 تا 100 میهمان و در ظرفیت U شکل بین 40 تا 70 میهمان را می‌توانید پذیرایی کنید. در این سالن می‌توانید فضای نمایشگاهی نیز ایجاد کنید. برای رزرو سالن گلزار و برگزاری مراسم خود به بهترین شکل می‌توانید روی تیم تشریفات علاءالدین تراول حساب کنید و در کنار میهمانان خود از مراسم خاطره‌انگیز خود لذت ببرید. علاءالدین تراول عمده فروش بخش خدمات گردشگری و تشریفات است، شما برای برگزاری هر نوع مراسم می‌توانید روی ما حساب کنید، کارگاه آموزشی و ورکشاپ، میتینگ، نشست و جلسه، اکران خصوصی فیلم، کنسرت های بزرگ و کوچک، معرفی محصولات و خدمات شرکت‌ها و جلسات رسمی و دوستانه آنان، کارگاه آموزشی، سمپوزیوم، گردهمایی، میتینگ و نشست، کنگره و همایش‌های آموزشی، تجاری و اداری، ضیافت ناهار و شام و میهمانی سفارت، کنسرت، جشن و مراسم سوگواری و ترحیم، همه و همه در تخصص ماست کافیست با شماره تماس پنج رقمی علاءالدین تراول (74495) تماس بگیرید و در خصوص سالن های مختلف یک شهر راهنمایی بگیرید. از صفر تا صد برگزاری مراسم را از هماهنگی با مجری و مترجم تا اجاره سالن، خدمات دکورآرایی، خدمات ترانسفر و اقامت میهمانان، تدارک تجهیزات سالنی و صوتی – تصویری مناسب تا تهیه غذا و نوشیدنی و غیره با خیالی آسوده به ما بسپارید. 

 

 

برای ثبت آگهی رایگان به سایت شهر 24 مراجعه کنید.

 

  • yhs sa