اجاره سالن

اجاره سالن

اجاره سالن

اجاره سالن

۲ مطلب در آبان ۱۳۹۷ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

۱- سالن دارای مکان مناسبی باشد

مکان سالنی که می خواهید انتخاب کنید بسیار اهمیت دارد. شما باید ابتدا در شهر به مکان هایی بروید که تالارها دارای پراکندگی مناسب باشند. این سالن باید برای تمامی مهمان های شما در دسترس باشد تا مهمان های شما به راحتی بتوانند به آن تشریف بیاورند.

۲- ظرفیت سالن پذیرایی

موضوع دومی که اهمیت پیدا می کند، ظرفیت سالن می باشد. وسعت و بزرگی سالن بسیار با اهمیت است. شما باید بدانید برای چند نفر مهمان می خواهید تالار رزرو کنید تا بر اساس آن بتوانید یک انتخاب مناسب داشته باشید. اگر مهمان هایتان کم است یک سالن کوچک کافیست و اگر مهمان هایتان زیاد هستند باید دنبال یک سالن بزرگ باشید. حتما متناسب با تعداد مهمان های خود سالن انتخاب کنبد.

۳- ارتفاع تالار پذیرایی

سعی کنید سالنی انتخاب کنید که ارتفاع سقف آن بلند باشد. زیرا سقف کوتاه باعث خستگی و گرفتگی فضا می شود و مهمان ها به سرعت خسته می شوند. حتی برای فیلم برداری هم ممکن است دچار مشکل شوید.

۴- پارکینگ اختصاصی تالار

مسئله ی پارکینگ دارای اهمیت بسیار زیادی می باشد. شما فکر کنید که تمامی مهمان های شما با لباس های بسیار تمیز، باید زمان طولانی را به دنبال یک مکان مناسب برای پارک خودروی خود کنند و این باعث اذیت و آزار آنها می شود. تازه اگر مکانی را برای پارک پیدا کنند، دائما نگران سلامتی اتومبیل خود هستند. بهترین تالار اگر پارکینگ نداشته باشد، اصلا به درد نمی خورد. 

۵- جنس میز و صندلی و روکش آنها

یکی دیگر از چیزهایی که باید به آن توجه ویژه بکنید، نوع و جنس صندلی های سالن عروسی می باشد. یادتان باشد که مهمان های شما می خواهند ساعت های طولانی بر روی آن بنشینند و از مراسم شما لذت ببرند. پس اگر صندلی ها جنس مناسبی نداشته باشند، کار بسیار سختی برای آنها درست کرده اید. همچنین از مدل روکش صندلی های سالن پذیرایی، بسیار لذت ببرید چون اگر آنها را دوست نداشته باشید، مطمئنا تا آخر مراسم از خودتان ناراحت می شوید.

برای اجاره بهترین سالن ها طبق سلیقه شما به لینک اجاره سالن مراجعه کنید

  • yhs sa
  • ۰
  • ۰

منظور کودکان بین 1 تا 3 سال است. اگر می‌خواهید برای این رده سنی کودکان، جشن تولد برگزار کنید کار سختی را انتخاب کرده‌اید. چرا که معمولا عمده دغدغه مادران این کودکان همین غذا دادن به آنهاست. وقتی که در حال سامان‌دهی یک تولد برای این بچه‌ها هستید، مجبورید خواست مادران آنها را برای اینکه در تولد چه غذایی بخورند در نظر بگیرید و فهرست خوراکی‌ها را بر اساس آن تدارک ببینید. چند مورد غذای مناسب که می‌توانید برای این کودکان خردسال تهیه کنید به شرح زیر است
1- توست فرانسوی: یک ترکیب کامل از خوشمزگی و سلامتی. ترکیبی از تخم‌مرغ، کرم (انواع خامه)، میوه‌ها و نان تست. بچه‌ها عاشق این ترکیب هستند. مطمئن شوید که نان‌های توست را در اندازه‌های کوچک آماده کرده‌اید. می‌توانید یک نان توست با اندازه معمول را به 4 قسمت تقسیم کنید. خردسالان اشتهای محدودی دارند و از آنجا که احتمالا شما قصد دارید غذاهای دیگری را هم سرو کنید، قطعات توست فرانسوی را کوچک در نظر بگیرید.
2-پف فیل (ذرت بوداده): پف فیل غذای محبوب کودکان است. می‌توانید به جای اینکه آنها را به صورت عادی و فقط با نمک درست کنید، سعی کنید پف فیل طعم‌دار درست کنید. اینکه برای بچه‌ها این امکان را به وجود بیاورید که طعم‌های مختلف پف فیل را در جشن تولد بچشند، آنها را حسابی هیجان زده می‌کند. روش ساده پخت حجم زیاد پف فیل و نیز کم‌هزینه بودن آن، دو مزیت مهم برای انتخاب آن به عنوان خوراکی جشن تولد خواهد بود.
3-اسموتی انواع میوه‌های تازه:اسموتی نوعی نوشیدنی پرخاصیت است که معمولا از مخلوط انواع میوه تهیه می‌گردد. برای تهیه آن باید از مخلوط کن استفاده کنید و انواع میوه‌ها و سبزیجات را با دیگر مواد مثل آب، یخ یا شیر مخلوط نمایید. شیر یک وعده غذایی مهم برای خردسالان است و با سرو اسموتی میوه‌های تازه، کاری می‌کنید که بچه‌ها وعده میوه و شیر روزانه‌شان را مصرف کنند.
اگر علاوه بر این ترکیبات، از خامه و بستنی هم استفاده کنید، شما عملا قلب بچه‌ها را هم به دست آورده‌اید. تهیه اسموتی برای جشن تولد بچه‌ها را فراموش نکنید. چرا که طرز تهیه ساده‌ای دارند، مغذی و خوشمزه هستند و مواد اولیه دم دستی هم دارند.

اولین گام در برگزاری مراسم تولد انتخاب مکان مناسب برگزاری آن است برای انتخاب بهترین فضا به لینک اجاره سالن سر بزنید

اگر سالن مناسبی برای برگزاری انواع جشن ها و میهمانی ها دارید میتوانید آگهی رایگان خود را در سایت شهر24 قرار دهید

  • yhs sa