اجاره سالن

اجاره سالن

اجاره سالن

اجاره سالن

۱ مطلب در تیر ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

کوپلر میانی

کوپلر میانی که جزوه کوپلرهای استاندارد محسوب می شود

این دسته از وصله‌های مکانیکی به دلیل نصب سریع و آسان و مقاومت بسیار بالا در مقایسه با دیگر روش‌های اتصال میلگرد در دهه اخیر بیشترین مصرف و استفاده را در سازه‌های بتنی دنیا دارا بوده است.

حال آنکه استفاده از این نوع وصله‌ مکانیکی درکشور ما هنوز آنچنان که باید و شاید رواج پیدا نکرده است. کوپلر میانی در دنیا معمولا به دو مدل رزوه مستقیم و رزوه مخروطی عرضه می‌شود که طی مقاله‌ای تفاوت این دو مدل و محاسن و معایب هر کدام را بررسی خواهیم کرد.

این دسته از وصله ها قابلیت انطباق با تمامی آیین‌نامه‌های طراحی بتن در سراسر دنیا را دارد و با تسریع عملیات آرماتوربندی کمک شایانی به پیشرفت پروژه می‌کنند.

کوپلر میانی

آگهی از انواع کوپلرها در آگهی رایگان شهر24

 

برای استفاده از این نوع وصله‌ها و ایجاد رزوه بر سر آرماتورها به دستگاه رزوه نیازمند هستیم. این نوع دستگاه‌ها که برای انجام عملیات کوپلینگ آرماتور طراحی شده‌است، می‌تواند آرماتور را از سایز 16 تا 50 به سرعت رزوه کند.

به طور کلی کوپلرها (وصله مکانیکی) ابزارهایی هستند با مقاومت بسیار بالا، که برای اتصال دو میلگرد یا دو آرماتور استفاده می شوند. کاربرد این قطعات مستحکم به گونه ای می باشند که می توان دو آرماتور را به یک آرماتور تبدیل کنیم .

کوپلرها (وصله مکانیکی) دارای مزایای زیادی هستند، یکی از مزایای استفاده از کوپلر (وصله مکانیکی) ، کاهش مصرف میلگرد می باشد.

  • yhs sa